Jarvis

这里式微
无色透明

[微盾铁]Tony Stark语录(来自Tumblr, 作者太多暂不列举)

希望太太无论在哪都过得开心啊(ಥ_ಥ) 顺便第11虐惨我了。

AnakinSLucien:

1


Tony:I really need to get fucked by something other than life(我真该被生活以外的东西操)


Steve:Oh


2


Steve:Tony you can't just throw money at all your problems.(Tony你不能向你所有的问题扔钱)


Tony:*throws a wad of cash at Steve's face*(Tony向Steve的脸上扔了一把钱)


Steve:


Tony:


Clint:So are you gonna keep that or-(所以你是要留着还是--)


3


Steve:She might even call me the B word. Bozo.(她可能会叫我B开头的词, Bozo笨蛋)


Tony:wow we are very different people.(哦, 我们真是完全不同的人)


4


Why are you the way that you are?  Honestly, every time I try to do something fun or exciting, you make it not.. that way.  I hate so much about the things that you choose to be.(为什么你是这样一个人? 诚实的说, 每一次我尝试做一些有趣激动的事, 你就让它变了味儿. 你不知道我有多讨厌你所代表的一切)


------------Tony Stark (to Steve Rogers)


5


Steve: Think you can answer some questions without the usual level of sarcasm? (你难道不能别带着平时的讽刺回答问题吗?)


Tony: If you can ask the questions without the usual level of stupid.(如果你能不带着平常的愚蠢问问题)


6


"Kind, sober, and fully dressed". Good news everyone, we found the name of Rogers' sex tape.("好心, 清醒, 衣着整齐", 好消息, 各位, 我们发现了Rogers性 爱录像的名字.


--------Tony Stark


7


Steve: How did you find me?


Tony: Oh, it was easy. I just listened for the sound of complete and utter betrayal and followed that. (那很简单, 我只是跟随着那个充满背叛的声音而已)


8


Just the three of us. You, me, and this brick wall you built between us.(只有我们三个, 你, 我, 还有你建立在我们之间的墙)


----------Tony Stark (to Steve Rogers)


9


You think you' re good looking but you' re not. You' re average. You' re just an average looking guy with a big chin. (你以为自己很好看但你不是. 你是一般而已. 你只是长得一般有着大下巴的人罢了)


------------Tony Stark (to Steve Rogers)


10


Tony:Bitch.(婊 子)


Steve:… I'm sorry?(...对不起?)


Tony:Apology accepted.(接受你的道歉)


11


When I die I want Steve to lower me into my grave, so he can let me down one last time.


(这句是双关不能翻译, 只能意会. 看到这句的时候差点哭出来)




好了, 这也算是我的离圈贴, 所有坑就此坑了, 很抱歉, 如果有人想接手翻译那篇He was my man and I was his woman, 直接私信我, 我依旧用这个号, 看看盾铁文, 只不过不是粉了. 盾铁是最好的一对男男cp, 但我还是决定回到BG坑, 最近似乎越来越喜欢精神病的文了(Joker和Harley Quinn, Darth Vader和Padme Amidala)


总之, 相信大家很快会忘了我, 尽管不会是一个分子也希望盾铁坑更加壮大啊! 从此我就要拾起节操, 远离腐道了!



评论

热度(4)